And I don't want anybody else, when I think about you I touch myself ...

Dagen har gått väldigt fort. Inte mycket folk. Satt bara och drog varorna och log. Jag tog med mig det härliga vädret med in idag. I brought the last impression av vädret i mitt huvud. Solen lyste och alla de färgranna löven bjöd på färgsprakande lövkronor. Älskar hösten i detta skede.

Åh, på söndag händer en rolig sak som jag än så länge bara berättat för minsta syrran. Den det måste vara absolut secret för är Tysken. Haha, jag tänker julklappar redan tror jag. Jag längtar och är riktigt pirrig om jag ska vara ärlig. Kanske kommer jag berätta kanske inte. Vi får se.

På lörda är det feeeeeeeeeest. Tror inte det kommer så många men man vet aldrig. Hur som helst så är det Lillisar som kommer och då kan det ju inte bli annat än bra.

Say what?
Postat av: Mari

Åh jag vill också vara med på den festen !!!!

2008-09-28 @ 23:10:55
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0