this you must know

INFO
1. Vad heter du? Sara Cecilia
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Har nog slutat fundera på det och acceptert tanken att jag faktiskt är en Cicci, men när jag var liten ville jag heta Felicia
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Pontus
4. Vilket stjärntecken är du? Lejon
5. Vilken årgång är du? -84
6. Vart bor du? Estocolmo
7. Bott utomlands? Nix.
8. Flyttat antal gånger? 6 gånger
9. Vart skulle du vilja bo? Längre in mot stan, jag vill verkligen inte bo här just nu.
10. Vilken skolklass? Senast det var skoltime så var det IP
11. Vad vill du bli när du blir äldre? Dietist/kostrådgivare/gympalärare, minst 3-barnsmamma, klok, lika lycklig som jag är nu.

UTSEENDE
1. Hur lång är du? 170 cm
2. Hur mycket väger du? Väldigt oliak men just nu 59
3. Hårfärg och frisyr? Egenfärgat blont, lite längre än öronen (borde verkligen klippa mig).
4. Ögonfärg? Blue
5. Mest nöjd med? Mig själv
6. Minst nöjd med? Hmm, det är väl inte världens hemlighet direkt - Pattarna
7. Skostorlek? 38
8. Glasögon? Njet
9. Gar du några piercingar/tatueringar? Två tatueringar.

FAVORITER
1. Filmer? Hair & Hitta Nemo
2. Låtar? Har på sistone lyssnat på Amy Mcdonald. Sköna låtar. Annars är det väl typ sånt som spelas på radio eller riktigt gammalt som CCR, Simon and Garfunkel, Beatles.
3. Årstider? Alla, men bara när de är sig mest typiska Ex, hösten när löven är som färggrannast och det är friskt i luften, eller sommarn när det är som varmast och alla färger kommer fram, det gröna gräset, den blå himlen, de blå vattnet.
4. Mat/dryck? Chicken, räkor, coca cola
5. Djur? Hundar
6. Färg? Grön, svart, brun.
7. Parfym? Armani Code
8. Tv-program? Toppform
9. Ämne i skolan? Alltid gymnastik!
10. Sysselsättning? Träna, umgås, jobba.

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? Jag växlar mellan min nyinköpta gröna jacka och min bruna skinn.
2. Vad använder du just nu för skor? Antingen mina svarta stövlar, vit/rosa Nike, eller de silvriga.
3. Favoritfärg på kläder? Grönt eller svart.
4. Favoritmaterial på kläder? Har nog aldrig riktigt funderat på det men typ bomull?
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? En svart skinnjacka, det matchar verkligen med allt. Och ett par nya jeans.
6. Favoritaffärer? Carlings, Topshop och H&M.
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Beror helt på lön, men allt från 0-5000(?)
8. Favoritmärke? Inget speciellt
9. Vad har du för byxstorlek? Medium? Jag har aldrig riktigt lärt mig byxstorlekar, provar de jag tror passar och gör de inte det tar jag en storlek mindre/större...
10. Vad har du för tröjstorlek? Medium
11. Vad heter din morfar? Han är död men han hette P-O
2. Var har du i din:a) Jackficka just nu? Alla kort somjag använder, SL-kort,tuggummi och nycklar
Jobbväska just nu? Träningskläder, tuggummi.
c) Handväska eller liknande just nu? Gammal halvurdrucken cola, tuggummi, vantar.
3. Vad är du beroende av? Coca cola och tuggummi
4. Vilket land kommer du i från? Sverige
Vilken sorts lipsyl använder du? Vaselin.
6. Vad tror du på? Mig själv
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? Icke troende
8. Vad köpte du senast? Fooooood
9. Har du nåt husdjur? Japp, (silver)fiskar, (damm)råttor och (snor)kråkor.
10. Var bor du? Om jag säger Ken Ring kanske ni fatta

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0