Massage

Har letat som en tok efter massagepresentkortet (långt ord) medan Karln har diskat. När jag precis var på väg att ge upp hittade jag det. Nu ska här bli knådas av, och det kan jag säga att det behövs. Har även fått ett visitkort av Karlns arbetskollega som är naprapat då min rygg är kaiko. Den vägrar helt enkelt bli bra.

Ska gå ut i köket och laga lite kycklingklubbor nu, de är färdiga om sisådär en timme och jag är sjukt hungrig nu. Vad gör man? En blåbärssmoothie som aptitretare!

Härligt med höst, frisk luft, granna färger och regn.

Kan inte påstå att jag avskyr vintern heller.

Slängde bara in denna bild helt plötsligt, gillar den. Syrran har tagit den.

Say what?
Postat av: Anonym

sv: jaha, tack för tipsen! de ska jag lära mej eftersom jag har det ganska ofta =)

tack! =D

2008-10-21 @ 14:28:57
URL: http://bjur.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Men är det inte skumt? Att de alltid ska klippa det där förbannade gräset!!? På hösten! Jag tror Hässelby Gård har dom mest välskötta gräsmattorna i hela Sverige.. :)

Kram på dig! Fina bilder föressten. Höst & snö.. Mys!

2008-10-21 @ 23:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0