Jag älskar min karl

 Efter jobbet kom min karl och mötte mig. Tanken var att vi skulle gå ut och äta, men då alla matställen i byn bestämt sig för att alla är mätta och belåtna innan klockan 18 en lördagkväll, så var alla stängda. Change of plans. Vi fick åka hem och laga lite snabb mat, det blev tacos. När vi slängt i oss det och hunnit kolla ett avsnitt vänner åkte vi tillbaka till byn för att kolla på bio - Step brothers. Helt min humor. Will Ferell är cool.

Vi har varit tillsammans ett år väldigt exakt nu i dagarna och trots det så var detta vårt första biobesök tillsammans. Känns lite skumt, men å andra sidan inte då jag verkligen inte är en biomänniska. Vet inte hur många SF presentkort jag har som jag aldrig utnyttjat. Kollar hellre på film hemma, då har man möjlighet att kommentera (vilket jag alltid gör, kan bara inte hålla käften...dåligt sällskap I know), plus att det blir en psykisk spärr när jag går på bio, ungefär som när man ska resa. Jag blir alltid kissnödig efter en halvtimme in på filmen, det slår aldrig fel.

Imorgon ska vi åka till Cosmonova och kolla på en dinosauriefilm. Haha, japp min karl gillar sådant och jag gav honom ett Cosmonovabesök i födelsedagspresent (mars) så jag tänkte att nu var det dags. Jag får väl sova i 45 minuter. Hehe.


Haha, grattis i efterskott min älskade Tysk !!!! Jag älskar dig.

Say what?
Postat av: Mari

Vart är ni på bilden ?? :)

2008-10-12 @ 20:01:37
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0