Hard day :)

Öppnade 6.15 imorse. Jag blir lika förvånad varje gång det kommer in fem personer kl 6.30 som ska träna. Hur fan har man orken så tidigt på morgonen?' Jag har det då inte. Körde istället på kvällen. Först aerobic och sedan yoga.

Har jag berättat att vi har en tävling på jobbet? Den som går på flest gruppträningspass fram till sista november vinner ett presentkort på träningskläder för 1000:-. Det finns pass i olika färger så man måste prova minst en av varje och sedan köra hårt och gå på så många som möjligt. Jag ska vinna!

Fick även träningsvägledning och ska få ett Cicci-special-program. Haha, det blir special treatment när man jobbar där. I like.

Nu ska jag äta sedan stupar jag nog i säng.

God natt.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0