Worst thing EVER.

I've been crying my heart out tonight. Karln och jag köpte hem pizza och satte oss för att se på film. En krigares själ.

Det var den värsta film jag någonsin har sett. Jag har sett hemska filmer som skildrar sanning och verklighet tidigare, men jag har banne mej aldrig gråtit så mycket till en film. Jag hulkade, även när eftertexterna rullat klart började jag gråta. Snoret rann så jag gick och snöt mig, när jag kommer tillbaka till soffan tror jag att jag har lugnat ner mig men så säger C något om filmen och jag börjar storböla igen. Så jävla hemsk.
Både psykisk och fysisk misshandel, mansjävlar som man bara vill tortera hårt och skära av de deras allra heligaste, kvinnor som far illa, barn som far illa, död.

Fan i helvete. Att detta pågår.

Har ni sett Lilja 4-ever ? Denna var 15 gånger värre. Tycker jag. Har ni sett den?

En krikgares själ.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0