Sweetheart!

Farmor friskförklarades. Hjärtat slog precis som det skulle och blodtrycket var finfint. Tack och lov för det. Hon försöker hålla de rätta takterna igång min lilla farmor. 96 år och hoppar nästan varje dag upp på sin motionscykel som hon har i gästrummet och cyklar en stund. Okej hon blir väl inte genomsvettig men i och med att hon sällan kommer utanför dörren pga dålig balans och nästan blind så tycker jag det är grymt.Stålfarmor :)

Jag är glad, det känns bra. Känns som att det kommer komma något bra.

By the way så hade jag en sjukt verklig dröm i natt. Trodde verkligen att allt hade hänt när jag vaknade.  Okej, drömmen utspelade sig någon gång i juli -09 alltså en bit fram i tiden, jag var jätteglad för att jag och Carre lyckats bli på smällen, drabbas dock av missfall men föder ändå (?) Under "graviditeten", vilket jag då inte tror att jag är i och med missfallet, tröstäter jag enormt och ut kommer världens tjockisbebis. Tänker att honom ska jag nog inte amma så mycket för jag har hört att de som är feta som barn, lättare blir mulliga/feta när de blir äldre. Bra morsa jag kommer bli. Skippar att amma ungen. Nicht so gut....
en det är sjukt vad verkliga vissa drömmar kan vara :/

Say what?
Postat av: Alexandra

Hahahahah! Vilken sjuk dröm! Själv drömde jag om vampyrer.. :) Vi var & såg "Twilight" igår..

Kram!

2008-11-27 @ 19:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0