So hard

Oj, det var svårare än jag trodde. Har suttit och letat låtar så gott som hela dagen. Har väl inte fått överdrivet mycket tips. Fick dock några låtar av Vickan över msn, som jag tackar för . Tack!

Sitter här nu i valet och kvalet om jag ska gå och träna. Borde nog egentligen inte göra det då jag inte känner mig helt kry, men å andra sidan känns det inte kul att bara sitta hemma.

Hela dagen har jag drabbats av wanna-do-itkänslor. Typ kollat på Project runway och velat börja sy kläder, kollat på högen av foton som bara väntar på att sättas in i albumet, kollat in frysen 'vad kan man laga?'. Synd bara att jag verkligen inte bör göra något av det då jag måste sätta ihop spinningskivan. Och känner jag mig rätt kommer jag annars sitta på fredag kväll och sätta ihop den. Icke bra.
So back to business.

Återkommer med det där med träningen. Time will tell.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0