Retroaktiv shopping

Det blev trots allt lite shopping today. Åkte tillbaka till byn med min karl för att lämna ett åkkort till syster mellan. Passade då även på att kolla lite mer i butiker. Om jag hittade något? Japp. Köpte ett "set" på barnavdelningen för 499 kronor. Det som ingick var mjukisbrallor, hoddtröja och en T-shirt. Hittade även en hoodtröja till Carre för 199 men den var för kort i ärmarna så jag tog den. Tack för det. Nu kommer jag gå omkring som mys-Cicci i denna dräkt... Kommer aldrig tvätta den för de är så mjuka på insidan. Okej ni får säga till mig när de börjar lukta ;)

Lite mobilbilder:

Haha en oretuscherad sanning. Hooden som var för kort för Carre och mina nya monsterörhängen. Ju större desto bättre.

Ullsi och Jonski för några helger sedan

Svampen med ett av alla tävlingsglas

Jag och min stora kärlek :)

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0