Play that fucking music

Jag hatar datorer. I alla fall när de inte vill som jag. Har suttit och letat sönder mig efter låtar som ska passa till mitt spinningpass (ja jag vet det blir ett jävla tjatande om det där, men just nu är det det enda som snurrar i denna blonda girls huvud). När jag är så gott som klar loggar datorn ur och stänger av sig själv. Jaha? Godnatt liksom. Fan i helvete vad sur jag var. Slet i mitt hår, spottade och fräste, sparkade till och med (fick ont i tån). Men den ville inte.

Karln kom och pillade, blåste och fixade lite. Vi slog av strömmen och bad en stilla bön till teknikgudarna att det skulle funka, och det gjorde det. Så vi börjar bränna min kära spinningskiva. Efter TRE försök funkar det. Varför säger den att allt är succesfully completed eller något om det inte har kommit ett skvatt?? Hur som helst så kom in lover till undsättning som vanligt och nu har jag en fullt fungerande spinningskiva.

Nej nu ska jag gå och lägga mig och se om jag orkar upp för att tvätta imorgon. Antagligen inte.
Sov gott alla ni!!

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0