November 29

Kaos imorse, men det löste sig och jag fick hoppa in i mini ett tag och måla ungar i ansiktet. Det var roligt.

Karln min kom till mitt första jobb för att luncha med mig, så mellan tre och fyra satt vi och åt medan Greken jobbade. Haha. Gick sedan ner och fortsatte med att jobba lördagskvällen ut.

Var även med om könsdiskriminering för typ andra gången på en månad. Som kassörska tar man ju betalt av kunden wich means att du får pengar av dem och du ger i de flesta fall pengar tillbaka. Så gott som ALLA tar även emot pengarna i handen, förutom somliga karlar som "enligt religion" inte kan göra det. I'm sorry, jag respekterar alla som är troende, så länge de respekterar mig för att vara ICKEtroende, men när det kommer till diskriminering av ett visst kön då är det inte längre accepterat. -"Sorry, min religion, du förstår?" Nej, helvete heller det gör jag inte. Ni kan inte ta emot saker med era händer från kvinnor men ni kan säkert ta emot en avsugning. Det är okej???? Jag bara undrar. Blir lite nyfiken.

Annars då? Ja, min lördagkväll spenderar jag i soffan med min mor och far och sitter nu och väntar på att min karl kan komma hem och joina mig i sängen.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0