November 28

Var tvungen att slänga mig upp ur sängen idag. När klockan hade ringt såg jag även att C på jobbet messat om att hon hade feber och gärna ville bli avbytt tidigare. Hann ju inte komma så mycket tidigare, men vid nio istället för tio. Jobbade sedan i mini, med många gråtande barn som smittade av sig på alla så jag hade en Crying chorus, och flera som jag fick neka på grund av för många barn.
Vid ett stämplade jag ut på ena jobbet och stämplade in på det andra klockan två. Efter jobbet skulle jag och minisyster egentligen tränat...men palla. Vi gick och shoppade lite julklappar istället.

Käkade räkmacka med nästan hela familjen, mor, far, syster minst, syster mellan + pojkvän. Min karl saknades, men han kom så småningom. Känner nu att jag håller på att somna så nu ska vi nog kura ner oss i vår iskalla säng och bara gosa....
Sov gott!


Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0