November 20

Nu är det bestämt. Vi ska flytta. Till min lägenhet. Vi har ju länge varit på jakt efter en lägenhet i och med att jag inte vill flytta tillbaka till min gamla lya där syster Mellan nu bor med sin pojkvän. Men efter att ha pratat lite med mamma plus att ha fått en överdos av att bo med syster Minst så har jag kommit på andra tankar. Karln och jag ska flytta dit och vi ska byta ut så gott som allt. Allt ska bli nytt, allt ska bli vårt,tillsammans. Förstår karln att det inte är så kul att flytta in i min lya. Jag hade inte heller velat det.

Well well well. Nu får vi se när det blir. Måste ju först och främst köpa en ny säng och soffor då jag ska sälja mina gamla till Schannique.

Hur som helst så är jag jättespänd och lycklig. Looking forward to it. Har senaste tiden (dvs senaste 6 månaderna) gått runt med en klump i magen för att vi bott i mitt barndomshem....det var ju det sista jag ville!!

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0