November 18

Vaknade klockan 7 och kände hur huvudet sprängde innanför kraniet. Tittade på mobilen och blev påmind om att jag skulle till naprapaten idag, men messade honom och förklarade läget. Somnade om, eller ah efter ungefär en halvtimme senare då sopbilen ska envisas med att tömma så tidigt på morgonen. Trodde jag mådde lite bättre när jag sedan vaknade men icke.
När jag gick och la mig igår kväll kände jag mig helt febrig, hade stått på jobbet och frusit oh svettats om vartannat och kännt att jag sort of blossade i ansiktet.
Känner mig febrig nu med, men det har jag inte tid med. Ska ju sätta ihop min spinningskiva.

Åh andra sidan är det inte så ansträngande att sitta i den mysiga datorstolen med en varm filt runt sig. Ska nog gå och göra i ordning en kopp the också så blir det optimalt.

Det snöar slask ute.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0