Njet

Det blev ingen träning för min del. Känner inte att det är värt att riskera något inför helgen. Är ju sista dagarna på utbildningen då och då måste man ju vara med för det är 100% fysisk närvaro som gäller för att bli godkänd.

Det står still i mitt huvud. Varför är det så? Älskar musik, mestadels musik faktiskt. men sedan när man ska sätta sig ner och brainstorma så är det helt blankt... Slåt på MTV för att få inspiration. MusikTeleVision som bokstäverna står för har helt missuppfattat förkortningen. De kanske trodde den stog för typ MittTaskigaVal, eller MerTid för Vila... äsch jag vet inte.  Men musik spelades det ialla fall inte. Mer Hogans någonting, My sweet 16 med äckliga snorungar, The Hills....Dåligt... Så nu ska jag kolla igenom min mp3 och redan befintliga låtar på vårt bibliotek. Wish me luck.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0