Förälskelse

Kan verkligen bara tänka spinning nu och trots det är det så sjukt svårt att hitta låtar. Man vill ju verkligen att allt ska vara perfekt. Ska sitta och sätta ihop massa olika låtar nu och sedan dra till gymmet imorgon för att prova ut och se hur det funkar i praktiken. Det blir ju liksom en annan grej när man sitter på cykel.

Jag har världens bästa pojke. Gillar egentligen inte folk som gör detta men detta får bli ett undantag. Satt i kassan igår och hade väl halvtråkigt som vanligt, alla som brukar komma in hade gjort det; psyk-Maggan, Bosse var inne för 4:e gången och frågade om jag var gift, Lila Tanten hade varit inne och handlat över sina tillgångar så allt var som det borde. När det lugnade ner sig lite tittar jag ner på mobilen och ser att jag fått ett mess av min karl som ligger hemma sjuk:

Hej älskling. Jag är så glad att jag har dig. Livet är så otroligt mycket bättre sen jag träffat dig :) saknar dig puss

Ah, blev riktigt glad. Och efter att jag kommit hem från farmor idag så stod 3 rosor på bordet, plus att han lagat mat och nu sitter och hjälper mig med att hitta spinninglåtar.... Måste jag säga att jag älskar honom???!!

Och just nu känns allt bara gött. Vi ska ju flytta till min lya och bli sambos - på riktigt. VI. Han och Jag. Kärlek.


Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0