wörk, wörk, wörk.

Trodde aldrig jag skulle säga det, men fan va nice. Ber typ om att få jobba nu. Har ju inte ett ruttet öre på mitt konto, så denna månad laddar jag upp rejält inför nästa. Måste ha pengar.

Fick idag reda på att en av mina jobbkamrater är förlovad och ska eventuellt gifta sig i sommar. Shit här ligger man i lä. Och en ploppar ut en unge (säkert idag), en är gravid i fjärde månaden, en polare var inne me sin lilla bebis... Man känner typ hur ens egen lust efter de små liven knackar en på axeln och påminner en.

Har varit duktig idag och fixat lite saker som skulle be done. Nice.

Ska gå och koka lite lis nu :) Jag oh babe ska äta chychling med lis.

Morgonprutten sur o rutten,
kvällsfisen som sommarbrisen.


Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0