Min älskade älskade farmor!!

 Vaknade early morning this morning. Kissed my honey goodbye... Oh my god, his lips... Good strart I must say.

Var hos farmor på förmiddagen och hjälpte henne lite. När jag var färdig med det, skulle vi gå ner i källaren för att hämta upp gamla klänningar som hon har sedan långt bak i tiden. När vi skulle gå upp igen ramlade hon i trappan!!! Jag höll på att få hjärtsnörp. Min 94-åriga farmor...hon får bara inte ramla. Som tur var ramlade hon mjuk och gjorde inte illa sig. Ringde henne nu på kvällen för att höra hur hon mådde, då jag gått resten av dagen och sett bilderna repeteras på min hornhinna :( Hon mådde alldeles utmärkt, men hon trodde att hon hade fått ett blåmärke på benet. Tur att det inte blev mer än så.

Fan vad jag älskar min farmor. Kan inte sägas nog. Farmor jag älskar dig.


Say what?
Postat av: Tuuli

Hon är så söt, så unik, och bara din. Jag önskar att min farmor bodde närmare mig, hon och jag har alltid haft en speciell kontakt. En fin en :)

Ryggtavlan är min, ja den är tagen nyligen. Men jag blir så less för varje gång jag tränar så har jag jobb efter o jag hinner inte köra så hårt som jag skulle vilja för tiden hinner ikapp :O

Hur går d för dig på sats och tack för att du tror på mig. Det värmer o stärker ännu mer!

Love you! babe!

2008-07-15 @ 23:25:28
Postat av: Alexandrea

Ånej! Lilla farmor, inte ramla.. Min kära morfar ramlade & bröt lårbenet, det ledde rätt snabbt till döden.. :(

2008-07-16 @ 10:01:45
URL: http://justcookie.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Tur att hon verkade oskadd.. Söt hon är! :)

2008-07-16 @ 10:03:12
URL: http://justcookie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0