Core på boll

Hade ju probs med att ta mig ut till Lillsved igår då jag kom på kvällen innan att det faktiskt är busstrejk. Typical me. Så jag messar galet med han som är instruktör och det löser sig med att jag får åka med honom i hans bil. Nice. Kommer ut, gamla (kanske inte så gamla än, ganska färska när jag tänker efter) minnen väcks. Känns konstigt att vara här utan Lillsvedsgänget 07/08.

Klockan 10 började det hela, gå igenom musklerna lite snabbt, gå igenom övningsbanken, köra pass, lunch, mer info, mer övningsbank, pass. Trodde verkligen jag skulle ha träningsvärk idag, men känner inte så mycket. Måste hitta en bra pump nu så jag kan blåsa upp bollen och köra lite hemma :)

Är ledig idag, jobbar lördag, ledig söndag. Sedan kommer tolv dagars arbete för mig...i streck. Men jag har ju bett om det. Måste ju ha pengar. Och det får man ju av att jobba :)

Idag åker syrran till Arvika på festival, för en dag. Åker vidare till landet på söndag tror jag.

Nej nu ska jag inte datanörda mig mer. Ska njuta av solen. 
Katching! 

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0