Traditionell?

Satt och kollade på bröllopsform med min hjärtevän och vi började diskutera frieri. Jag vet inte om det är så att sagorna format ens uppfattning, att mannen ska fria till kvinnan. På't ungefär så som media menar att kvinnor ska ha big boobies. Hur som helst. Vi diskuterade dels vårt frieri (jag kom fram till att jag inte kommr fria, hellre ogift), vi försökte komma på saker att berätta för den andre om någon som den inte visste om en. Shit vad svårt det är. Kom knappt på något.

Vad tycker ni? Jag är antagligen väldigt gammaldags och färgad men jag tycker att mannen ska fria. I alla fall i vårt fall. Hehe. Annars tycker jag helt att det beror på hur man är som person. Vissa kvinnor kanske bara är ämnade att fria. Who knows.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0