December 12

Ammagad. Just look at the time. Jag pallar inte. Så här tidigt ska man inte vara uppe. Jagskrev igår att det både är skönt att öppna och inte. Jag tycker inte. Nu när jag vaknat gått upp så minns jag att jag aldrig sover elle rsover sjukt dåligt då jag ska öppna. Jag har inte sovit en blund inatt. Läste till typ ett för att bli riktigt sömnig. Nope. Var vaken även när karln gick och la sig. Har legat och vridit och vänt mig. När klockan var 03.33 var jag så pigg och trodde då att jag hade "försovit" mig och var därför beredd att gå upp, men icke.

Jeje. Gick inte in på datorn för att blogga. Var tvungen att kolla när tuben går.

Kom precis på att när jag slutar jobba idag så börjar min karl att jobba.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0