Yesterday, all my troubles seemed so far away


1. Fint havrefält i Deytschland
2. Två fina människor på promenad i Deutschland
3. En vacker fredagskväll åkte vi spontant in till stan och träffade Lammet, Davve och...
4. ...Ulven och tog varsin kebab och sedan hem till Ulven för lite eftersnacks
5. Karln i sin heta våtdräkt :p







1. Jag o Syster minst hade en shoppingdag tillsammans, riktigt nice.
2. Avslutade med en middag hemma hos oss som Ulles man Jomp lagade.
3. Delicious




1. Tant Ann och Tobey. Diggar Tobey´s pose.
2. Vi i soffan.
3.Vi skulle ´se sura ut´, men de andra ser ut att ha gått in i dimman.
4. Sen skulle Elin och jag 'play with the camera', hon undrade vad jag gjorde o jag undrade vad hon gjorde så jag skulle försöka se likadan ut...
5... det resulterade i en kvarts asgarv. Skrattar fortfarande så jag pissar på mig när jag ser bilden.
6.Världens bästa Ann.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0