Tatueringsmässan

Jobbade på Mini några timmar igår. Mysigt, bara lugna barn. Åkte sedan hem och preparerade mig för en kväll sittandes ute på Schanniques kollo, med en tallrik grillad mat framför sig. Msigt värre och gott.Gick efter ett tag in och satte oss framför ett värmeaggregat och drack kaffe och te med en rulltårtsbakelse och snackade goja. Drog sedan oss in mot München till tatueringsmässan.

Entrade mässan och kände värmen slå emot oss. Det var ett x antal grader varmare där inne än ute. Skönt i och för sig. När vi kom upp till över våningen skulle mina vänner beställa något att dricka så ja ställer mig och kollar runt och vem går inte förbi mig om Toola! Blev sjukt surpriserad. Roligt.
Kände mig aningens malplacerad då det var flest människor som verkligen såg ut som 'tatuerinsmässafolk'. Hår snyggt stylad á la Gwen Stefani, somlia med dreads, snygga pinuplinnen, piercingar, killar med baggy stil och alla hade de massa tatueringar. Där kom liksom jag i min lilla pepparkaksklänning.


Jaja. Sådant som händer. Lägger nog upp bilder i morgon. Ska gå och ta en uppfriskande dusch nu och sedan dra in till stan för att ta mig runt på Tjejmilen, efter det väntar timmar av inventering. 

Kyss 

Say what?
Postat av: Tuuli

men kvällen var SÅ skoj :D

2008-09-01 @ 20:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0