Ta väl hand om tiden med dina nära och kära

Jobbade idag, blev uppmött av min karl, vi köpte lite färgpatroner och pennor och hann även med att kolla på en stickad tröja till karln. Grrr säger jag bara, han är så het. Stickat är vad den mannen ska bära. Dock var inte just den tröjan som vi tittade på jättesnygg, det var några detaljer som förstörde, men vi ska hålla ögonen öppna.

Hämtade sedan upp syster Minst som slutade en timme efter mig, köpte med oss mat och drog till Tant Ann .Hon hade gjort jättemysigt med tända ljus och musik. Så Syster Bonus, Minst, Tant, Karln och jag slår oss ner och äter och efter ett tag kommer även Tobey och Nix. Vi brudar sätter oss i den nyinköpta soffan och tittar på den nyainköpta tv:n och väljer en av de nya kanalerna, Tobey och Nix sitter kvar och snackar och min karl hjälper Tanten med bredband.

Riktigt mysig kväll, med inga tankar på tiden, bara umgås, skratta och mysa. Älskar sådant. Lägger kanske upp lite bilder någon gång när jag orkar ladda över från kameran.

Imorgon är det Toola och Benny som gäller. Men först städ hos farmor och sedan lunch hos mormor och sedan lite jobbsök.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0