Schtek

Trots att jag kunde ha sovit så länge jag velat så gick jag upp klockan åtta, börjar inte förrän klockan 15. Kände dock att jag vill utnyttja dagen. Typ sätta in lite foton i albumet/-n som kommer ta år att bli färdig med, det kommer ju nya foton all the time. Men gud så skönt när jag är färdig.

Ska även hinna plocka lite här hemma, det är inte stökigt men skitigt. Måste dammsuga. Fast det kan jag å andra sidan göra i morgon.

Känner ni ibland att ni är dåliga på att utnyttja tiden? Det kan jag känna. Om jag, som nu till exempel, vet att jag har flera timmar på mig tills jag ska göra någonting, då kan jag tänka att jag ska hinna med det och det. Men helt plötsligt har klocka slagit då det är dags för det där man ska göra och sakerna som skulle blivit gjorda innan hanns inte med. Sådan är jag, jag suger på att utnyttja tiden. Jag måste bli bättre. Därför ska jag lägga ner datanördandet for the moment och gå och fixa foton.

Kyss

                                        


Say what?
Postat av: Tuuli

cicci cicciiii Jag vill att du ändå försöker unna dig mitt i tidspressen att nån gång ta en extra sovmorgon, el nån dag bara vara hemma och ta det lugnt. För varje gång du skriver känns det som att du har massa saker o göra o sätter massa press på dig själv genom att inte ta en sekund att bara koppla av. Men det kanske du gör ? Jag träffar ju inte dig så mkt o vet inte vad du gör... :)

Just a thought för att jag bryr mig <3

2008-08-25 @ 21:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0