Nya naglar

Japp jag är fattig som en kyrkråtta och då har man inte riktigt råd att fixa nya nalar, så då gör man sina egna. Så här gör man:
¤ Låt naglarna växa ut (du kan hjälpa till med att äta mkt D-vitamin)
¤ Köp ett nagellack du tycker är fint
¤ Måla naglarna i den fina färgen
¤ Avsluta med ett genomskinligt lack så att det sitter längre.

Wips har du nästan lika fina naglar som om du gjort de i en studio... Although så kommer jag inte i närheten av MirakelMias naglar som hon gör på mig. Men I gotta try right?!

Har enorm Lillsvedsabstinens idag, för att i mitt huvud snurrar vetskapen om att imorgon är det inte vi som ska tillbaka, det är en ny årskull. Är så avis på de. De har så mycket som väntar. De har verkligen ingen aning. Shit, börjar nästan lipa nu.

Älskar er Lillsved -07/08

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0