Great

Allt har gått som planerat idag. Fixade inköpen till Tant Ann som flyttat hemifrån, lagat lillsyrrans mobil som var trasig, inköpt ett par jeans, plus diverse kläder som jag var tvungen att ha. Hade hyfsat många påsar att bära hem så vi ringde Mr Love så fick han komma och hjälpa oss att bära. Tack.

Avslutade den perfekta dagen med att äta middag för fem, Syster Minst, Syster Mellan + pojkvän, Syster Stor + pojkvän. Urgod kyckling som Jompa lagade. Är så äckligt mätt nu att det känns som jag ska kasta upp bara jag sväljer mitt eget saliv. Hoppas inte på det bara.

Nej nu är det fler foton i albumet som gäller.

Längtar grymt till på torsdag då det blir reunion av 75% av tjejerna i Ettan. Längtar.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0