Break

Okej, är nu hemkomna från Tyskland. Det har varit helt jävla underbart. Vädret har varit på vår sida hela vistelsen, jag fyllde år dagen efter att vi anlänt (men vi firade den inte då jag sa att jag inte fyllde år :), Carre tog körkort (GRATTIS!!!), vi var på bröllop i hettan, vi låg på playan, vi åt tysk kebab somheter Döner, dödat säkert 35987 getingar, gått mysiga promenader och lekt med små söta barn.

Lägger upp lite bilder här och sedan tänkte jag säa hejdå på en månad. Är en sjukt addicted datanörd. Jag ska göra andra saker nu medan sommaren fortfarande finns här och möjligheten att göra saker ute finns. Japp.



1. C+C på kvällspromenad längs med Östersjöns strand
2. Vi på bröllopet
3. Vi på bussen till flyget
4. Vi på playan

Say what?
Postat av: Tuuli

you 2 r just too cute. Love you guys!

2008-08-04 @ 10:16:38
Postat av: NN

Hej, kunde inte hitta någon kontakt email på bloggen. Kontakta mig på emailen som följer med denna kommentar, jag har en fråga angående en sak. Tack.

2008-08-09 @ 11:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0