Party party

Så nöjd med festen, det kom folk från alla håll och kanter. Somliga var riktigt långväga ifrån och andra lite närmare. Från Västerås kom den längst bort ifrån och de som var närmast var Calle och Camilla. Vi sjöng singstar, dansade, minglade, snackade, fotade, kramades, skålade, åt chips, somliga busade. Ah det var helt enkelt riktigt roligt!

Singstaruppladdning

La Voix

Kanonkul

Say what?
Postat av: Alexandra



Jag har lite dåligt samvete, visst glömde jag tacka nej till att komma till er fest på fejjan? Och jag glömde även att tacka för inbjudan! :S

Får skylla på mitt glömska tillstånd just nu.. :)



Kram kram!

2009-05-04 @ 11:05:07
Postat av: NN

Vilken jävla samling pundare, fy fan.

2009-05-11 @ 14:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0