Ojojoj

Har faktiskt hittat lite saker att göra trots att jag skulle ha problem med det. Jag är ju liksom inte van vid att vara ledig på helgen. Men jag kan nog säga att det har varit en effektiv helg. Grillning i fredags, farmorvisit igår, hänga med Greken igår, mysa med karln igår, ha migrän igår.
Idag drog vi till byn och köpte äntligen trall till ballen, gjorde även kapet och köpte tre PS-spel för 399, varav två av de var SingStar. Me like. Vi åkte hem och åt lite lasagne medan vi la trallen på ballen. När allt låg så fint där så ville jag bara fortsätta så vi åkte tillbaka till byn och köpte blomlådor och en jättefin blomhylla. Jag har valt att lägga upp bilder när allt är klart så ni får nog hålla ut ett tag till är jag rädd. Men jag vill ju liksom ha för- och efterbilder.

Nu på kvällen var vi bortbjudna på middag till Calle och Camilla. Supernice. Det var sjukt god mat; fläskfilé med klyftpotatis och beasås. Fy satab vad gott det är med beasås. Hade helt glömt bort det. Vi garvade och pratade, kollade på galna män med mycket muskler (sök på training ghetto style), åt supergod efterrätt, drack the, kollade på lovely view, spelade X-box motsvarighet till PS Buzz. Jag förlorade stort, men det var ändå kul. Är nu riktigt nöjd efter en superhelg och ser redan fram emot nästa.

(skulle lagt upp lite bilder men hittade inte usb-sladden)

Say what?
Postat av: Erica

Ja men det lovar jag! :D

2009-05-11 @ 20:55:55
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0