Nassing to do.

Var i valet och kvalet om jag skulle följa med älskepälsk till en av hans arbetskamrater eller inte, det blev det senare. Det skulle bara vara folk från hans jobb så jag skulle känna mig som bihand utan liv som hänger med min karl. Eller kanske inte. Men idag var det inte min dag helt enkelt. Jobbar ju med ansvar i morgon och det är min första helg så jag vill som sagt vara alert. Gärna en annan gång. Känner att jag vill kunna ta ett glas eller två utan att behöva tänka på ansvar dagen efter.

Längtar till nästa helg. Så skönt att vara ledig. Vill parta på fredagen. Någon som är på? Vill skaka mitt slappa äs. Shake your ass watch yourself...

Jag är ju en riktigt stor bloggnörd, sitter alltid och kollar runt på olika bloggar. Allt från vänners bloggar, till kämparbloggar, till gravidbloggar, till foto/teckningsbloggar. Den sista kategorin inspirerar mig något enormt. Jag har inte den estetiska ådran, men älskar att se vackra foton och grymma teckningar. Lät inspirationen komma över mig igår kväll när jag satt framför tv:n. Tog en stiftpenna (not good) och ett papper och började rita. Av någon konstig anledning vågar jag inte riktigt låta fantasin komma ner på papret. Jag vill att det ska bli bra på en gång. Det går ju bara inte. Och om jag inte vågar så kommer jag aldrig bli bättre heller. Men jag vill rita bra. Jag skulle verkligen vilja. Blir så imponerad av syster Mellan och hennes jävla pojkvän. Vad fan är grejen med dem? De är så sjukt duktiga båda två och har öga för både färg och form. De jävlarna.

Skönhetsopererad kvinna i slöja

Did I act angry?

Sneekpeek on one of my tatoos

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0