I survived

Jag överlevde gårdagen. Men gosh jag trodde alrdig den skulle ta slut. Tiden sniglade sig fram. Men vi hade ändå kul. Ni kan ju bara imagine när man börjat jobba klockan sex på morgonen och klockan börjar närma sig två på etfermiddagen (vanlig 8-timmars arbetsdag), då blir allt roligt. Vi garvade åt minsta lilla.
Hade så sjukt ont i mina fötter efter dagen igår. Usch.

Nu ska jag packa min väska och sedan dra till gymmet för lite styrketräning för första gången på år och dagar. Fy fan va lite jag kommer orka.

Sedan ska jag leka med syster Mellan, vi ska fixa en present till syster Minst som fyllde 20 för ett tag sedan, men skjutit på det för hon kommer inte hem förrän den 17 maj... Well guess what? Det är om två dagar så nu har vi lite smått panik....

Say what?
Postat av: christine

Sv: Haha, jo jag skrattade. Fast nästan allra mest igår kväll när jag skulle berätta för Erik och idag när mina arbetskamrater fick höra historien :O Snacka om att välja fel ord, haha. Typiskt mig. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0