Frustrating

Blir crazy när man suttit och skrivit ett inlägg som ändå är hyfsat långt och sedan när man klickar på spara och publicera så försvinner skiten. Jeje.

Planterade mina fina blommor som jag ska ha på ballen igår. Men ringde farmor för säkerhetens skull och frågade när man kan ställa ut de - första veckan i juni, då järnnätterna är förbi. Annars kan den mysiga frosten (som finns i detta kalla land...i maj) förstöra blommorna. Så från och med nu fram till början av juni kommer vi ha ganska mycket blommor ståendes inne i vardagsrummet. Men det gör inte så mycket. Vi kommer nog inte spendera så mycket tid på ballen ändå då vårt bord och stolar inte fanns att köpa förrän i slutet av maj.


(dålig bild, men jag ville bara visa blommorna lite snabbt)

Igår zappade syrran och jag runt lite på tv. Först började det med att vi kollade på Ugly Betty, kände sedan att vi blev sjukt sötsugna så vi sprang ner till affären och köpte some sweets, skyndade oss hem för att precis hinna se Marlenas bidrag i Eurovision semifinal. Efter det blev det lite Desperate housewifes blandat med The Mentalist.

Gash, imorgon jobbar jag hyfsat lång dag, från klockan 6.00 till 20.00. Slå det om ni kan. Jag kommer vara död när klockan är 12 och då är det ändå åtta timmar kvar. Help me someone, please!

Say what?
Postat av: Erica

A faktiskt. Annars kan du få lite pattar av mig?

2009-05-13 @ 09:49:30
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: amandabjur

ja den är otrolgit skön :D



såg att jag stog med på din länk-spalt... vem är du mer än cicci? :)

2009-05-13 @ 17:33:50
URL: http://bjur.blogg.se/
Postat av: Erica

Då skickar jag några gram på posten innan badsäsongen :P

2009-05-13 @ 20:56:14
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0