.


Vi hade inte pratat med varandra innan så vi började asgarva när alla hade den fina kombintationen;en rosa strumpa + en annan färgglad.

Vi smakade denna nya Daim. INTE en höjdare kan jag säga. Go for Marabou apelsinkrokant istället.

Sampa gullar mellan mina myggbett?

Jag myser med en ballong...som jag egentligen avskyr.

Vi åt tårta på fina tallrikar.

Syrran berättar om när en råtta stor som en hund sprang över hennes fot :/

Den vackra skapelsen :)

Say what?
Postat av: tuuli

ÅÅÅÅH så sött ni hade fixat det, syster minst blev säkert oerhört glad över att vara hemma och mötas av en sån underbar familj som ni är :)



ps. gillade du norges bidrag?

I love it ;)

OCH stora frågan, blir det en trip till norge nästa år eller`??? :D

2009-05-19 @ 09:52:32
URL: http://connectingpeople.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0