Yesterday it was party

Igår var det alltså välgörenhetsparty som Syster Mini fixat. Svampen, syster Mellan och jag gjorde i ordning oss hemma hos mig. Vi sminkade oss, dansade, sjöng och drack. Vi hade till och med festat till det lite med sugrör. Det hör inte till vanligheterna, men det gjorde det hela lite mer edgy.

När vi sitter på tuben slår det ju aldrig fel, jag blir apkissnödig efter typ två stationer, vi ska byta i T-centralen, så vi tänkte att vi kan ändå hoppa av där och gå på toa på Burger King eller McD ngonstans. Tror ni det eller? Nej, varenda jäkel har stängt, till och med betaltoaletterna. SÅ är ni ute en onsdagskväll och spatserar så tro inte att ni kan kissa. Hur sm helst så sprang jag runt som en illbatting gata upp och gata ner med en blåsa som var milliliter från att sprängas (kan tänka mig att jag såg ut som en nykn*llad höna som gick fram). När jag är på väg tillbaka till tuben där de väntade på mig så slinker jag in på Golden och går fram till tjejen som satt och tog inträde och sa:
- Varenda ställe som har en toalett har stängt, finns det en möjlighet...
Hon log och sa innan jag hann avsluta meningen:
- Kila in du.
Lyckligast i världen sprang jag ner och pudrade näsan i säkert 10 minuter, visste inte att en blåsa kunde innehålla så mycket. På vägen ut tittade jag in till henne och bad tusen gånger om tack. She made my night.

Hade ju planerat att klicka under hela kvällen, men så blev inte riktigt fallet, det blev Svampen som klickade med sin kamer så jag återkommer med partybilder snart, får bli förfestbilder från min sida.
Det blev i alla fall en lyckad kväll trots att vi på grund av kissincidenten kom lite sent. Vi dansade all night long. Tog inte ens en paus för att dricka. DJ:n ville inte riktigt lyssna på våra önskemål. Visst jag vet att DJ:s hatar när folk kommer fram och önskar låtar, men nu är det ju så att de spelar för oss, vi som dansar. Vad är det då för mening att spela musik som alla står stilla till, eller ännu värre, går av dansgolvet för? Men vi fick i alla fall några låtar som vi önskat :)

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0