Som en bit i en chokladask

Vilken skum morgon. Jag vaknar upp och tycker att det fortfarande känns som att jag har feber, vilket jag inte har, men har liksom den känslan i kroppen. Jag sätter som vanligtvis igång min drog, datorn och går ut och ställer mig i köket och lagar pannkakor vilket inte riktigt hör till mina morgonrutiner. När jag står där och visslar dimper plötsligt posten ner. Ett brev är från den tyska ambassaden och det andra är adresserat till oss båda, så jag tar mig friheten att öppna det. Wow, en bröllopsinbjudan från Älsklings barndomskompis som jag har träffat en gång. De ska gifta sig i sommar i Finland. Vi får göra det till en tradition att åka utomlands på bröllop varje sommar. Kul. Jag har aldrig varit i Finland tidigare. Hoppas bara man får ledigt.

Åh, idag skiner solen igen, men man vet ju aldrig hur länge så när jag har smällt i mig mina pannkakor ska jag nog ta mig en promenad.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0