Onödig fakta

Brukar du komma i tid: Förut var jag alltid en kvart för tidig. Nu är jag inte lika stor tidspessimist.
Vad hade du i din mun senast:  Inte en snopp i alla fall... tycker det låter som att frågan syftar på det. En singoallakaka
När mår du bra: Som de flesta andra säkert också svarar; med ett glas cola framför mig, kanske en kycklingrätt med ris på en tallrik, ett bra tv-program i bakgrunden (typ melodifestivalen), sköna sockor på fötterna och mjukisbyxor. Ja just det, gärna när aoch kära runt omkring mig också.
När blev du fotad senast: I söndags tror jag. På älsks födelsedag.
Hur känner du dig nu: Tipp-topp. Lite ensam kanske, men han är på väg hem så det är inte så lång stund kvar.
Kan du laga mat: Om jag vill.
Vad pluggar du: Ingenting for the moment. Får se om det blir något till hösten.
Vad tycker du om fötter: Uscha buscha. Gillar inte ens mina egna.
Är du smart: Oerhört, det är därför jag har toppenbetyg (tyvärr är ju detta inte en talblogg och det kan då vara lite svårt att höra, men det drypte av ironi.
Vad har du på dig: Jeans, en catwoman tisha och en aprikosfärgad pumatröja över.
Är du aktiv i skolan: Går inte i skolan nu, men skulle jag gjort det hoppas jag hade varit det.
Vad saknar du: För tillfället är det verkligen pengar som fattas mig.
När och varför grät du senast: I förrgår när jag och älsk pratade om våldtäkter, jag mår så dåligt när man pratar om sådant. Tycker inte att man ska undvika att prata om det, tvärtom, men det blir bara så starka känslor.
Var det pinsamt att svara på det: Varför skulle det vara det?
Hade du en bra kväll igår: Hmm, ja om man räknar slentrian som bra :/
Din favoritdryck på morgonen: Juice.
Vad ska du göra i sommar: Föda fyra ungar. Nej jag vet inte. Antagligen jobba och förhoppningsvis ta någon sista minuten.
Är du nöjd med ditt liv: Absolange.
Vad vill du jobba som: Gympalärare, eller kostrådgivare (japp, för jag är så sjukt nyttig själv....går inte en dag utan snask).
Har du tråkigt just nu: Japp, sitter ju och gör denna lista istället för att typ skriva CV eller baka som jag skjutit upp i 100 år.
Vad gör livet värt att leva: Att man får uppleva sådan enorm kärlek som man kan göra människor emellan.
Vad i livet ångrar du: Jag tycker det är tråkigt om man ska gå omkring och ångra saker, så jag står för allt jag gjort och ser framåt och om det skulle vara något som kanske skulle ångra, kan man istället lära sig av det och se det som en erfarenhet istället för att göra det till en negativ sak.(konstig mening)
Är du musikalisk: Nej det tror jag inte, men jag älskar musik.
Vad lyssnar du på för musik: Så typiskt, men det mesta. Det går verkligen i vågor.
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Tror inte det. Om jag skulle försöka skulle det nog vara sportnörd tries to go fashion.
Är du bortskämd: Inte det minsta.
Är du trött: Nej.
Vad gör du imorgon: Följer med syster Liten till frisören och vårdcentralen som stöd.

Din första
Operation:
Har aldrig gjort någon stor. Antingen ryckt ut tänder eller operera bort ett födelsemärke. Minns ej.
Första piercingen: Räknas hål i öronen?
Första bästa vän: Sara
Första priset: Tror det var i friidrott.
Första sporten du började på: Bollgympa. Hahaha.
Första husdjuret: Allergiska familjen nummer ett så vi hade så glassigt som fiskar.
Första semestern: England.
Första konserten: Lilli & Susie. Jepp jag är gammal.
Första kärleken: Daniel.

Favoriter:
Filmer:
Har ingen speciell med diggar verkligen Hitta Nemo, Vid din sida.
Tvprogram: Tittar inte så ofta på tv, men det får nog bli CSI
Musik: En som jag sällan tröttnar på är Mamas and the Papas eller Simon and Garfunkel.
Drink: Piggelin.
Kroppsdel (på kille): Ryggen.
Sport: Dans
Plagg: Jeans
Skola: Finns bara ett svar där - Lillsved
Bok: Hmm, har så många favoriter nu på sistone, men Flyga drake är bra..

Just nu:
Äter du:
Japp
Dricker du: Japp
Ska du: Diska och baka
Lyssnar du på: Alla bidragen som ska tävla på lördag
Väntar du på: Att listan är färdigifylld och babe kommer hem..
Tittar du på: Dataskärmen?

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon:
Ögon
Kramar eller kyssar: Kramar
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Snygg armar
Busig eller lydig: Busig

Say what?
Postat av: Alexandra

"inte en snopp iallafall..." Hahaha! Det var sjukt kul.. :)

2009-03-12 @ 15:38:31
Postat av: Anonym

Min listdrottning! ;) Tack för att du gör så att mina tråkstunder fylls av mening (alltså då att fylla i de listor du lagt ut..:) Och älskar att du inte har en snopp i munnen. Hur kul som helst.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0