Inbrott

Fick inte direkt en lugn start på dagen. Hade först varit uppe klockan sex på morgonen för att lätta på trycket efter allt coladrickande igår kväll, gick sedan och la mig och bestämde mig då även att ställa om väckarklockan att ringa en timme senare. Sagt och gjort, jag somnade mysigt om igen.
BRAK, brak, BraK, BRAk, brak, pang , tjohej, boom.
Vi sätter oss rakt upp i sängen med hjärtat i halsgropen och kan inte riktigt koppla vad det är som låter. Men när vi tittar till höger ser vi hur böckerna på hyllan ramlar ner en efter en och har sönder allt som står i sin väg under; skålar, ramar...

Som tur var var det ju inget allvarligt. Trodde först att någon tagit sig in i vårt hus och stog och slog sönder något inne i vårt sovrum. Usch.

Ska göra i ordning mig nu och gå iväg och köra spinning. Tagga till!

Say what?
Postat av: Anonym

Jag hade dött! :O Haha, vad var det som hände, hur kunde allt ramla? Hoppas allt är bra annars! Puss

2009-03-22 @ 14:44:19
URL: http://metrobloggen.se/christinefredriksson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0