Flitelade läkol

Jobbade idag, fick måla barn i ansiktet. Det var roligt. Det sköna med barn är att de inte är så kräsna, så man behöver inte direkt vara konstnär. Skönt.

Kom hem och la mig i soffan och myste med min karl. Vi båda däckade. Så jävla skönt. Vaknade dock av att jag dregglade, mindre mysigt. Kan inte förstå det, varje gång jag bara somnar lite snabbt på dagtid så dregglar jag. Har aldrig upptäckt att jag dregglar på natten. Kan kanske misstänka att jag gör det, men ändå. Någon annan som dregglar?


Imorgon kan jag bara säga pirr. Återkommer om det. Jag håller mina tummar i alla fall. Vet att karln gör det också.

Jag vill ha ett nytt sovrum, vårt är dött. Ska försöka väcka liv i det när man har tjänat lite mer pengar. Me wants to decorate!

Vill ha mer färg och mattor och bokhyllor och... (det kanske funkar i detta sken, men inte i bright daylight)

Say what?
Postat av: Alex

"pirr"? Jag är så nyfiken! :)



Jag dregglar oxå, ganska mycket. Heh!



Föressten tycker jag ert sovrum ser hur mys ut som helst!

Men annars är turkos ett tips! Jag har fått craving på turkos. Fräsch å fint!

Kram!

2009-03-29 @ 20:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0