. .

Åkte till byn för att äta lunch med syster Mellan. Åt från Asian BBQ, så det var sjukt gott. Slafsade i mig friterad kyckling och lite biffröra. Varför proppar man alltid i sig för mycket? Jag gör alltid det om jag har något som ligger på tallriken och är gott. Kommer antagligen bli hungrig om en halvtimme eller så, men sådan är jag. Har även köpt dammsugare då Svampen berättat att hon klämt sex stycken. Mitt mål är väl inte så många, men jag blev så sjukt sugen.

Ballen kom och gjorde oss systrar sällskap, det var nice. Skönt att bara sitta ner och snacka. Hon visade även upp sina nya flashiga kläder och skor som hon ska ha nu när hon provar på sin nya karriär som sexig bankkvinna. Läckurt! Efter ett tag kom även mamma Ballen, så skön. Haha, sådan mor sådan dotter säger jag bara, så lika till sättet. Det vill säga att båda kan verkligen kläcka ur sig saker som man asgarvar åt.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0