Det blir inte alltid som man tänkt sig.

Åkte och körde spinningpasset idag då. Det gick bra, är riktigt impad av hur jävla trött man kan vara efter en halvtimmes pass. Man kan verkligen köra slut på sig själv. Gör gött. Hittills har jag ju tre pass i veckan men idag utökades det till fyra stycken. Wohoo, me happy. Och det är utspritt över hela veckan. Kan det bli mer perfekt?! Ah kanske lite. Men nu räcker det nog med pass i alla fall.

Skulle ju egentligen åkt hem för att pilla lite navelludd, men plans got changed. Stannade kvar och körde lite barnpassning på kvällen. Hade fullt, men det var ändå lugnt, riktigt lugna ungar så det var asnice.

Sitter nu och går emot alla rön. Jag äter middag nu. Hyfsat sent, så om man ska tro alla rön så borde jag lägga på mig typ 20 kilo på ett år i och med att jag så gott som varje dag äter så här sent. Hittills har jag inte sett skymten av de kilona.

Say what?
Postat av: Erica

JA! Det är bara anonyma! Så pinsamt. Vissa kommentarer kunde jag inte publicera. Jag skämdes för dom. Människor!

2009-03-11 @ 21:46:21
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0