Damn

Inatt skulle man ju då ställa fram klockan för alla längtar ju efter att det ska bli sommar så vi spolar fram lite. Jag var duktig och kom ihåg att ställa fram uret, ställde även min alarmklocka att ringa klockan 07.30 (sommaritd). Visst ringde den så jag gick upp och duschade och gjorde i ordning mig. Kollade runt på alla klockor i huset, den analoga i huset stod just då på 06.00, datorn (som ställer om sig själv) stod på 07.00. Det tog inte lång tid innan jag insåg att min mobiljävel ställer om sig själv. F.U.C.K. Jag som sov så sjukt dåligt inatt. Kunde till en början inte somna, trots att jag var riktigt genomtrött och när jag väl somnat vaknade jag flera gånger av att jag svettades som en dåre.

Funderar på att lägga mig på soffan och sova en timme till, men gissar att jag kanske får svårigheter att somna ikväll då. I-landsproblem.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0