challenged

♥ Tre jobb jag har haft: Tomtenisse på Skansen, Karusellskötare även det på Skansen, SATS(allt-i-allo, typ barnpassare, receptionist och spinninginstruktör.

♥ Tre platser jag har bott på: Stockholm, Lillsved och..... Stockholm.....

♥ Tre saker jag gillar att se på TV: Dokumentärer är jag råkåt på just nu, Kriminalserier som typ CSI och humorprogram typ Parlamentet.

♥ Tre favoriträtter: Kyckling med valfri smak med ris, Biff med bambuskott från vår Thaishop och Blackebergs hamburgare. Mums.

♥ Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu: Några år fram i tiden, Något varm och lugnt ställe, i sängen.

♥ Tre personer jag utmanar: Limpz, Alex och Christine

Say what?
Postat av: Mari

Sv: Ja jag blev riiiktigt rädd. Och det är som du säger, tur att ingenting tog eld.



Hoppas du haft en bra dag vännen !!! Miss ya..puss

2009-03-09 @ 16:25:38
URL: http://marriie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0