Challenged

1. När gick du upp idag?
Klockan var nog runt tio i tio.

2. Diamanter eller pärlor?

Pärlor, färgranna sådana.

3. Senaste filmen du såg på bio?

Män som hatar kvinnor

4. Favorit Tv-program?
CSI

5. Vad åt du till frukost?
Två mackor med ost och ett glas jos.

6. Vad är ditt/dina andranamn?
Sara

7. Din favoritmat?

Allt. Nejdå, men asieninspirerad mat älskar jag.

8. Vilken mat gillar du inte?

Hemmagjorda köttbullar

9. Vilken är din favorit CD för tillfället?
CD? Lyssnar mest på datorn, men annars får det nog bli...Linkin Park

10. Vilken bil kör du?
(Mo)bilen

11. Vilken är din favorit macka?
?? Har ingen speciell favvo. Beror helt på humör.

12. Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du bara inte med?

Folk som ljuger, är arroganta, dåliga förlorare, falska...

13. Vilka är dina favorit kläder?
Haha, det är faktiskt ett par jeans jag snott av syrran nu när hon är i thailand.

14. Om du fick åka vart du ville, vart skulle du åka då?
Thailand eller Kroatien

15. Favorit klädmärke?
Inget speciellt, men jag är ju lite av en sportnörd och tycker både Puma, Adidas och Nike har snygga kläder.

16. Vart vill du dra dig tillbaka?
Kanske på landet på somrarna med min karl och staden på vintern (skulle bli så rastlös av att sitta insnöad i ett hus mitt i ingenstans)

17. Favorittid på dagen?
10.10?

18. Var är du född?
Karolinska

19. Vilken är din favorit sport att se på?
Fotboll eller handboll.

20. Vem tror du inte svarar på dessa frågor?

No idea.

21. Vem tror du svarar först?
Se svar ovan.

22. Coca Cola eller Pepsi?
Känns som att svaret är rätt självklart där. Alla som känner mig svara i kör: COLA!

23. Fotboll eller ishockey?
Fotboll

24. Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Total nattuggla. Men vill verkligen vara morgonmänniska, man kan få ut så mycket mer av dagen.

25. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr.

26. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Inte än....

27. Vad ville du bli när du var liten?
Arkeolog, frisör eller tunnelbaneförare...

28. Bästa barndomsminnet?

Inte den blekaste. Men jag minns när min Mellansyster föddes, då var farmor barnvakt åt mig och vi gick och plockade vitsippor så det skulle finnas blommor när de kom hem från BB. Då var jag 2 år och 9 månader.

29. Varit i Afrika?
Nope

30. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nej, men vi planerar att eventuellt rulla in någon i bandage...

31. Varit med om en bilolycka?

Japp, krockat med en älg :/

32. Favoritdag i veckan?

Oj vilken tricky...får nog bli fredag..eller lördag...eller jag vet inte.

33. Favoritblomma?
Orkidéer

34. Favorit snabbmatsrestaurang?
Stefan's. Godaste pizzorna i stan. Det är ett riktigt bra betyg då jag egentligen avskyr pizza.

35. Äger du en cykel?
Mhm, en riktigt fin en.

36. Vem fick du senaste mailet ifrån?
Emma som precis kommit hem från Argentina.

37. I vilken affär skulle du helst vilja utöka ditt kreditkort?
Min nya favvo - Topshop.

38. Läggdags?
Inte än på några timmar.

39. Vems svar är du mest nyfiken på?
Allas, alltid kul att se vad folk svarar, men roligast är det ju att fylla i själv.

40. Senaste personen du delade en middag med?
Min syster Mellan och Svampen. Förfestmiddag på köttbullar och spaghetti.

41. Vad sysslar du med just nu?
Sitter och fyller i detta, medan jag samlar lite självdisciplin att sätta igång och städa. Ska förbi farmor en sväng också då hon fyller 95 idag!!!

42. Favoritfärg?
Grönt och svart.

43. Hur många tatueringar?
Två.

44. Hur många utmanar du?
Hmm, får se: Becca, Christine , Alex, Limpz  och  Märy 

Say what?
Postat av: Alex



Men kvinna! Hur kan du INTE gilla hemmagjorda köttbullar? Men du äter köpta? Haha! Jag är totalt tvärtom..

2009-03-19 @ 15:58:22
Postat av: Anonym

Tänkte bara meddela att om man klickar på länken till "Alex", så kommer man till mig. Tänkte att det kanske inte skulle vara så ;) Vilken fin farmor du har, verkligen jättesöt. Puss

2009-03-19 @ 18:16:38
URL: http://metrobloggen.se/christinefredriksson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0