Vi har solen i ögonen och spilld mjölk överallt.

Var riktigt duktig imorse och tvättade. Hade dock en sjukt dålig start på dagen, allt kändes bara bajs och jag ville bara hoppa tillbaka ner i sängen och dra täcket över huvudet. Tvätta är inte kul enligt min mening så då vill man alltså att allt bara ska rulla på, men gjorde det det? Nope. Först kommer jag ner och en maskin är "ur funktion", när jag sedan kommer ner andra gången står en kvinna där och frågar om hon kan ta en maskin, visst det är lugnt jag ska ändå bara ha en. När jag kommer ner sista gången har hon tagit ur min tvätt som låg i den sista maskinen. Det är fortfarande min tid. Don't touch my tvätt för fan.

Mötte sedan upp systrarna mindre och knatade till farmor. Det var riktigt varmt och skönt. Fick låna syrrans Ipod. Måste nog införskaffa en sådan då jag tillhör en generation som fortfarande kör med MP3. Och jag ska inte sticka under stol med att jag jag säger rullskridskor, Amerika och freestyle till inlines, USA och MP3/Ipod. Men det är riktigt nice med lite musik i lurarn. Kan ju passa sig bra nu när man ska ut och resa. Hur som helst myste vi lite hemma hos farmor. Systrarna jobbade och stod i med städ medan farmor och jag satt på ballen och njöt a solen och pratade snusk. Haha farmor är rolig hon.


Gick sedan hem och bättrade på brännan i cancertuben (solariet) och gluttade lite på fotobloggar. Jävlar vad fina bilder vissa tar. Kollade runt lite på bröllopsbilder och de är så vackra.
Efter att ha duschat och softat ett tag gick syster Mellan och jag ner för att handla kvällsmat. På vägen hem möter vi två killar som ser ut att vara i 25-30-årsåldern. Vi tänker inte på dem utan går vidare och fortsätter prata om det vi pratar om (logiskt) när vi hör hur en av de tydligt efterblivna männen försöker sig på en vissling som efterblivna killar använder när de tror att tjejer uppskattar en sådan vissling. Snurrigt? Japp. Well,  visslingen misslyckas och han försöker en gång till men lyckas patetiskt nog inte få till den förrän efter tredje försöket. Då tar de andra, även han mongo, över och gör smaskljud, typ som när man busar med en kanin eller ngt annat djur. Och de håller på allt för länge med lockrop och ljud som mer tycks tillhöra antingen människor som inte vet hur man ska föra sig bland andra människor eller bland djur som inte vet bättre utan kör sitt race som de gjort från tidernas begynnelse, använder sig av parningsläten etc.
Jag var så sjutk förbannad, äcklad, förnedrad. Jag ville bara spy. Var går gränsen för sexuellt ofredande?
Seriöst. Äckla jävla vider. Vi är inte djur i bur. Nu gick vi visserligen i mjukisbrallor och stora tröjor, men man ska kunna gå naken utan att få sådana patetiska läten ropat efter sig.
Vad tror de? Att vi ska stanna:
-Åh vad fint du visslar, och jag gillar verkligen smackljud. Betyder det att du tycker jag är snygg? Woww, tihi. Här får du mitt nummer. Ring mig!

NOT.

Jag ballar ur. Gå och göm för fan!









 

Say what?
Postat av: Alex

Haha! "typ som när man busar med en kanin"? Hmm.. Men jag förstå dig, jävla vidron!

2009-06-12 @ 10:55:26
Postat av: ulle

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!! men förstår de iofs för vi va grymt snygga i mjukisar å flipflops. ja hade fan smaskat efter mej själv om ja kunnat

2009-06-13 @ 19:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0