Varför blöder jag jämt?

Jag bölar åt vad som helst. Allt med en liten gnutta känsla kan locka fram de saltade små dropparna i ögonen.
Om jag ser på klipp från AFV där folk friar eller berättar att de är gravida sprutar tårarna, när Chandler friade till Monica i Vänner grät jag, bara att titta min kära i ögonen kan få mig att gråta av kärlek, att se min farmor kämpa i det (nästan) blinda tillstånd hon nu lever i får mig att gråta med imponering, denna krutgumma på 95 starka år har varit med om så mycket och haft synen med sig fram till nu, men deppar inte ihop för det. Jag kommer stortjuta när Syster Mini springer ut idag, jag bölade när syster Mellan sprang ut. När syster Minst sprang ut hann vi inte riktigt med henne i segertåget men jag kämpade ändå med tårarna.

Kan inte ens föreställa mig hur det kommer bli när man själv blir gravid, gråter ju av glädje redan nu så fort vi drar upp ämnet. Eller när man gifter sig, om man gifter sig, först själva frieriet kommer man ju inte gå torr igenom. Bröllopet än mindre. Och jag har bestämt mig, Molly Sandén ska sjunga på mitt bröllop. Sitter just nu och lyssnar på Gabriellas sång som hon sjöng i Så ska det låta. När jag såg det första gången grät jag. Jag gråter nu. Underbar röst, underbar låt.


Say what?
Postat av: Alexandra



Lilla böl! :)

Mina ögon är inte torra en sekund när Liten tittar in i mina ögon med sina små vackra bruna & man känner sådan kärlek! Ja. Det finns verkligen mkt att böla åt..

Jag tror jag såg dig idag. Nästan vid Beata Sparres gränd/gata (?) där vi fotbollsplanen. Du pratade i mobil & jag kom 50 meter bort & ville inte gorma.. Om det ens var du! :D



Kram!

2009-06-04 @ 12:46:54
Postat av: Mari

Vad gullig du är =)

2009-06-04 @ 18:52:17
Postat av: Anonym

bra blogg :D

2009-06-08 @ 22:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0