Sverige sverige älskade vän.

Nationaldagen. Sverige fyller år.  Så det ska jag fira med att städa hela lägenheten. Kul va?! Vet dock inte om jag kommer hinna hela då det ofta urartar när jag börjar. Jag ska städa bort minsta lilla sak, så börjar jag öppna skåp och hittar saker där så är det kört. Ska försöka hålla mig till ytan idag, det är lite småstökigt. Varken jag eller karln har typ orkat plocka undan någonting efter vi har använt saker.
Får se vad som händer ikväll. Blir kanske söder. Får la se. Kom på att det är söndag idag, vilket betyder att systemet är stängt. Roligt. Not.
 

Hörde denna låt för första gången i torsdags när Tob sjöng den på Elins studentmottagning. Den är fin.

Say what?
Postat av: Alexandra

Åh! Jag som är ett stort Kent-fan tycker "Sverige" ska bli vår nya nationaldagslåt.. Älskar den! :)

2009-06-06 @ 12:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0