I'd like to thank you, and thank you means merci.

Tre rulltårtor senare har jag nu hittat tillbaka till datorn och chipspåsen. Funderar på att gå ner till torget och inhandla något att laga till middag/kvällsmat. Karln slutade klockan fem men har ännu inte kommit hem, de skulle ha någon repetition av något de ska visa upp på onsdag när de firar tio år. Tänk när han och jag firar tio år. Kanske vi ska sätta ihop något då också och ha en liten show. Vad säger du Car? Båda två i tyllkjolar och tajt topp med pompoms. Tål att tänkas på, det är ju inte förrän 2017. Oh my god det är lång tid tills dess, kanske några knoddar innan dess?

Nu ska jag gå och fisa på min lillasyster som bara vägrar gå härifrån. Prutt.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0