Somliga går med trasiga skor

01 VAD HETER DU: Cicci
02 VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG: Grå
03 VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU: Radion som spelar ARAPPAPPAPPAPARPAPPPAPAAA 
04 VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL: Åt middag med mina tre systrar och kollade på filmen 'I hennes skor'
05 VAD ÅT DU SENAST: Frukost bestående av svartvinbärsfil, blåbär, russin och flingor. Sitter nu och väntar på Scampi med broccoli. 
06 HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU: Mulet 
07 DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED: Tja, jag kan ju inte riktigt kolla det då min lur har simmat i tvättmaskinen, men jag tror det var farmor. 
08 DET FöRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET: Om det finns någon charm och glimt i ögonen
09 VAD HAR DU PÅ DIG: Grå mjukisbrallor och en brun tröja. 
10 HUR MÅR DU IDAG: Tipp topp och taggad. 
11 VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK: Känns som att denna fråga alltid finns med på listor och att jag alltid är lika tråkig och ger samma tråkiga svar: Cola 
12 FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK: Bacardi breezer watermelon 
13 FAVORITSPORT: Kolla på eller utöva själv? Kolla på är det definitvt fotboll och inte långt efter det kommer handboll. Utöva blir det nog spinning, men vette fan om det räknas som sport....Friidrott i sånt fall...eller dans. 
14 HÅRFÄRG: Blont.
15 ÖGONFÄRG: blå
16 SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG: Hmm, tricky. Solnedgång tror jag.
17 SYSKON & DERAS ÅLDER: Fyra, 17, 19, 20, 22. 
18 FAVORITMÅNAD: Juli.
19 FAVORITMAT: Asiatiskt.
20 SISTA FILMEN DU SÅG: I hennes skor 
21 FAVORITDAG I VECKAN: Fredag
22 FAVORITHOBBY: Umgås med min karl och vänner. 
23 ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON: Nope
24 FAVORITLÅT: Har ingen stående, varierar helt och hållet vilket humör och år man befinner sig i. 
25 SOMMAR ELLER VINTER: Båda, men då ska det vara rejält av båda.
26 FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS: Förhållande
27 TILLSAMMANS MED NÅGON FÖR TILLFÄLLET: Om jag är :D
28 HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA: I ett penthouse på översta våningen tillsammans med min kärlek 
29 VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER: Det mesta, försöker plöja igenom lite blandat. 
30 FAVORITSPEL: Så det kan låta. Måste spelas med familjen, de är så störda :p 
31 KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN: Nej jag kan ju inte det. 
32 KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN: Ja det kan jag däremot...mungo. 
33 ÄR DU ROMANTISK: Har nog en vision av att jag är det, men i slutändan visar det sig att jag förväntar mig att det är karln som ska vara det. 
34 KAN DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG: Verkligen. Från hjärteroten. 
35 VAD HAR DU FÖR FÄRG PÅ TANDBORSTEN: Rosa och blå. Och den luktar....Alltså med flit, man kunde skrapa lite på den så börjar den lukta menthol. Vilken jävligt onödig uppfinning.

Say what?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0