Kort update

Dagens humör: Taggad till Grekens födelsedagskalas ikväll, dock besviken på min själv då jag skulle ha städat hela lägenheten men inte rört en pryl. Shame on me.
Dagens planer: Gick ju i kras, syftar på städningen. Nya planer: locka håret och hitta kläder till ikväll.
Dagens kändis: Magnus Uggla
Dagens dröm: Få leva lyckligt med min stora kärlek.
Dagens låt:  Den jag gått och nynnat på hela dagen är faktsikt Michael Jacksons Beat it.
Dagens önskan: Att jag slipper migränen ikväll och kanske kan få ha iaf en lyckad kväll en månad.
Dagens smink och hår: Förhoppningsvis lockigt, blir det dåligt duschar jag bort det och hittar på ngt annat. Smink...får se vad som faller mig in. Brukar bli surprise när man väl ställer sig framför spegeln.
Dagens väder:  Mulet till halvklart. Lurigt varmt.
Dagens köp: Nytt läppglans och världens sötaste bebisskor. De minsta man kan tänka sig.
Dagens middag: Står Greken för.
Dagens ja: Rabarberpaj med vaniljsås
Dagens nej: Går till mig själv för att jag var så dålig på att städa. Plus att jag inte vet var kameran är....

Say what?
Postat av: smäm

bleh för att städa, förstår att du "glömde"...

2009-07-14 @ 10:38:08
URL: http://smam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0